Páxinas

2006/11/15

Xunt@s

[Fotografía de X]

15 comentários:

Moralla disse...

Sencilles e grandiosidade ao mesmo tempo. Por certo, eu ás veces tamén teño problemas técnicos pra conectar contigo. debe haber forzas ocultas...............
Unha apertiña
;-)

Ra disse...

Estampa donde las haya!

moucho branco disse...

tódo-los humanos estades obsesionados con voar, pero non che vos é para tanto, ;D

un saúdo.

Xosé Manuel Carreira disse...

Xuntos? Propaganda subliminal do PP?

X disse...

Moralla e Ra, grazas.
Señor moucho, entendo que para vostede é o simple exercicio do cotián, abrir as ás e VOAR.
Mendinho, Grrrrr.

Mrs.Doyle disse...

¿Poltergheist?

Anônimo disse...

Tenho dificuldade este tecnicismo que consiste em difundir o género por recursoao '@'.
Entendo que o paradigma masculino na língua pode não obscurecer o reconhecimento do género. O usodo '@' tem resultados numa militância do feminino mas tem um preço elevado em qualidade da escrita.

Anônimo disse...

A min como o de voar dame medo, vou agardar aquí sentadiño a que chegue a luz xunto a min.
Preciosa estampa.

Anônimo disse...

A min como o de voar dame medo, vou agardar aquí sentadiño a que chegue a luz xunto a min.
Preciosa estampa.

Unknown disse...

concordo contigo, pirata vermelho. esteticamente nos texos, o uso do "@" racha con toda a beleza visual das letras. eu creo que a igualdade de xénero acóllese mellor noutros sentidos da linguaxe. iso si, non vaia pasar como cunha profe feminista que tiven en primeiro de carreira. dábame clase de literatura española, e se en lugar de, por exemplo, "todos", non o mudabas por "toda a xente" para que a frase ficara en feminino, baixábate puntos, en especial se eras muller. ás veces a liña que separa a procura da igualdade da intransixencia é delicada de máis...

X disse...

Respecto a súa opinión, con todo a min a @ paréceme unha grafía moi cómoda para dar conta, como era a miña vontade neste caso, da dupla posibilidade.

Anônimo disse...

Sempre mellor que cara as tebras.

nhusko disse...

A min, se vos digo a verdade, a foto recórdame ás que poñían nos libros de relixión cando eu era pequeno e pensaba que deus estaba axexando o que eu facía dende tras da nube

La queue bleue disse...

Concordo coa Sara e co pirata vermelho.
Quanto à foto, a tua (também :P) é linda, mas em ti nom tem mérito porque sempre o som! :P

X disse...

Nhusco, agora que o di... pero nada máis lonxe da intención da autora ehhh :D
Me gustaría que sempre o fosen, iso si, recoñézoo, pero se mentres os vou contentando xa non me queixo :P