Páxinas

2006/11/08

Tentación


10 comentários:

Moralla disse...

Síntoo...Non me puiden resistir....
Que rico!!!!!
ñamñamñam
acabouse!
ai!

Anônimo disse...

Co pan nunca sentín tentación, pero co xornal que lle guindan ó veciño na porta... en fin.

X disse...

Yoli!!!
E agora eu???
:(
Por certo, Moralla é un dos blogs onde agora non podo deixar comentarios, síntoo.

X disse...

A Randeeira, é que as súas necesidades son moi intelectuais :)

Anônimo disse...

é aínda peor cando vas para a casa con fame e aínda tés que facer a comida. o churrusquiño só... ;b

Mrs.Doyle disse...

Grazas a miña dieta xa case non me lembro do sabor do pan...

X disse...

Noa o churrusquiño é o que me tenta a min :D
Esas dietas...

Anônimo disse...

Que sorpresa, remato de ver o cambio de imaxe e lembroume a outra ilustre do blogomillo.
Por outro lado eu non me atrevo nin sequera pasarme a beta ata que me obriguen.
Á miña a tentación venme da prensa na porta de en fronte.

paideleo disse...

A min pasoume cunha bola dunha panadería. Un día non puiden máis, collina de debaixo do mostrador e botei a correr. Cando fun comela non fun quen...Estaba dura coma unha pedra.

X disse...

Vexo que todos temos tentacións domésticas, un saúdo a tod@s.