Páxinas

2007/11/04

Selva Calimera

Ando envolta nun traballo/vicio que me afasta dese mundo que segue a xirar, saco a cabeza un chisco e comprobo que me esquecín dun agasallo de aniversario (apúntemo no debe). Lanzo unha ollada e vexo como o Torreira me bota máis anos dos que teño, mentres Rosa Enríquez me informa de que hai por aí, circulando pola blogosfera, un deses estúpidos memes dos que tanto gosto e ao que ninguén me convidou aínda. Menos mal que un cidadán anónimo me lembra a importancia da harmonía.
Snif, snif, snif...

12 comentários:

Anônimo disse...

acordouse! grazas, moitas grazas :-) (aínda que estou por pensar, como pessoa, que un xa non cumpre anos, que só DURA...
(perdón, pero estou conmovido)

Mr Tichborne disse...

Se te refires ó meme das 8 cousas, estás por min extraoficialmente convidada. Aínda non publiquei o post do meme e polo tanto non puiden convidar a ninguén máis, pero ti xa podes ir dándolle ó miolo... (a min estame a custar)
un saúdo

cneirac disse...

E logo? Isto que é? Unha invitación á danza? ;-)

Anônimo disse...

Comprendemos que está ocupada, pero non nos esquecemos de vostede. Non poña esa cara muller que me vai facer chorar a min tamén!!
Un bico.

Torreira disse...

Este torreira...e un metezocas fetén...bicos

Elianinha disse...

Convidada outra vez

Ana Bande disse...

Eu tamén te paso a miña invitación, ando aínda sufrindo unha especie de jet lag que non me deixa pensar en memes....Calimero non please!

Mr Tichborne disse...

Oficialmente convidada está. E vexo que non fun o único.

Veloso disse...

A harmonía tamén ten algo de tensión, de agardar cos músculos en garda a que todo cambie ou todo permaneza. Feliz outono.

torredebabel disse...

pois tamen eu che convido!!!!!!
faltaba mais!

R.R. disse...

¡Home non me jodas! (con perdón). Vexo que por aí arriba xa amañaron a desfeita esta, pero que quede claro que se un día chego a meterme na memecadea do 8, vostede será o primeiro dos meus convidados. Faltaría máis.

Por certo, eu sei de un familiar moi cercano ó que os alunos chamaban Calimero... Qué gusto un profe así, ¿non?

X disse...

Grazas a tod@s.