Páxinas

2008/06/30

Porteiros

Cáeme ben este tipo
aínda que o que a min me gustaba de verdade era estoutro:

que por certo, hai que ver o que cambiou, en fin, e eu tamén.
Non, non me gusta o fútbol, gústanme algúns porteiros :D
E tamén me gusta ver partidos nos que se xoga algo máis que uns puntos de liga, xa se sabe, finais de liga, finais de mundiais, finais de copa de Europa e esas cousas.
Gústoume ver a final, paseino ben e quería que ganase España!
Non, a miña pureza de sangue non é inmaculada.
Amoloume moito todo o que se montou nesta febre/histeria colectiva co do sentimento nacionalpatrioticoespañolistaexclusivista, e amoloume outro tanto a reacción oxaláperdanquesonoinimigoabater ao mellor non ten tantos pés o gato e somos nós os nosos propios inimigos.
Asumo que me unen moitas cousas máis a España que un DNI, un IPC e un ministerio de facenda pero iso xa é outra historia.
Haberá que ir pensando en mañá e na nova semana que está por diante, mentres fóra xa van desaparecendo as euforias da vitoria europea.
Veña, piedade, que só foi un partidiño, que non merezo pasar a estar na listaxe negra :(

9 comentários:

fisiologus disse...

prefiero a Reina o a Palop para lo mio.

Anônimo disse...

Eu concédolle o meu perdón e non ten nada que ver co feito de que eu comparta as súas inquedanzas.

Raposo disse...

Casillas caélle ben a case todo o mundo.

Mr Tichborne disse...

Os porteiros son especiais, son uns rariños: visten diferente, entrenan á parte, collen o balón coas mans, non marcan goles e cando teñen un fallo, só un coma o noso Arkonada, son crucificados toda a vida.
E Iker parece un tipo simpático. Non parece do Madrí.

Carlos Sousa disse...

Noraboa polo post, a mín pásame coma tí, iba coa española, ainda que noutras cousas non pense así.
Os porteiros sempre son os máis sufridos, aqui en sempre tuvemos dos millorciños,Miguel Angel, Buyo....

Manuel Ángel Candelas Colodrón disse...

Aínda que o meu vai por outro lado, non deixo de celebrar a súa libertade completa de expresión. A miña noraboa por este peazo post contracorriente. E subversivo. Non podía ser doutro xeito.

Anônimo disse...

uff, cantos tíos (e futebol, ademais): fuxo, chao!

fisiologus disse...

vacaciones? si es así, disfrútalas.

X disse...

Non, non estaba de vacacións, simplemente ausente. Saúdos a tod@s, grazas polas visitas e doulle a benvida á Selva a Carlos Sousa.