Coa actualidade da violencia de xénero penso que hai que ter moito "estómago" para considerar unha campaña deste xeito. Estou de acordo con recorrer ó sexo como reclamo publicitario, pero o de Dolce&Gabbana é buscar no machismo profundo xustificación á provocación. Non chega con retirar a campaña porque a publicidade xa está feita, terían que xulgar ós creativos por apoloxía á violencia sexual
Subscrevo inteiramente o comentário d'a randeeira. O tratamento chic dum tema sórdido, sem qualquer ironia, distanciamento ou desconstrução, nem tem o estafado pretexto da "provocação".
2 comentários:
Coa actualidade da violencia de xénero penso que hai que ter moito "estómago" para considerar unha campaña deste xeito.
Estou de acordo con recorrer ó sexo como reclamo publicitario, pero o de Dolce&Gabbana é buscar no machismo profundo xustificación á provocación.
Non chega con retirar a campaña porque a publicidade xa está feita, terían que xulgar ós creativos por apoloxía á violencia sexual
Subscrevo inteiramente o comentário d'a randeeira. O tratamento chic dum tema sórdido, sem qualquer ironia, distanciamento ou desconstrução, nem tem o estafado pretexto da "provocação".
Postar um comentário