Páxinas

2007/02/19

Campaña de animación á lectura 02


9 comentários:

Moralla disse...

Encántame esta foto! eróticamente antiga, snesual, elegante, con esa muller espida, natural, esquiva, entrada en carnes, e esa cor gastada...
Boa elección

Moralla disse...
Este comentário foi removido pelo autor.
Moralla disse...

UNha forma deliciosa de convidar ás lectura

RAIKO disse...

Bonita foto la de esta especie de venus del libro. Un saludo.

La queue bleue disse...

Como?
Entrada em carnes, Moralla?
Pois a mim parece-me que disso nada. Parte do problema com estas histórias dos volumes é que a gente acaba por perder a perspectiva e considerar gordo o que nom o é. Ao menos para mim, a rapariga da foto tem um peso "normal", entre aspas porque já se sabe o traiçoeiro que é o conceito de normalidade, até a poderia considerar delgada.
Mas devo ser eu que som rara, visto que só eu flipava qdo nom sei quem em nom sei que programucho comentava que a tipinha de OT de hai uns anos, a loira esta rara, extremenha, como se chamava... a que era "aeromoça"...soraya! Pois o tipo dizia que esta rapariga estava gorda! Foda-se! Já queria eu estar como ela... Que nom só me parece que nom está gorda, como que tem um corpo de derreter a qualquer um ou umha.
Hehehehe, desculpem a extensom, mas é que hai cousas que me fam dizer muitas cousas XDDD
Só dizer que a foto mola e que tb me animava mas nom precisamente ou nom só à leitura ;)
E já paro!

La queue bleue disse...

Eu outra vez... incontinência verbal, desculpem. Queria acrescentar que mais do que "normal" a da foto está cachonda!! Caramba! :DDD
Penso que a perversom está em aceitarmos como normal o que nom o é, como se agora todo o mundo decidisse pensar que o azul escuro ou o azul marinho é o azul de tom neutro, a regra, a vara de medir; e que o que é azul neutro (nem claro nem escuro) está fora da norma e é até claro!
Em admitirmos que estás gorda se nom tés a constituçom d1, eu que sei, d1 Naomi Campbell ou d1 Julia Roberts ou eu que sei (nom som bons exemplos para o que quero dizer, som mui extremos, mas é que agora nom me ocorre mais nada). Falando em geral.
E com "normal" ou "regra" nom me refiro a habitual ou comum, a maiorias, senom a saudável, medicamente aceitável, quero dizer, ás medidas ou volumes ou tamanhos normais, naturais para cada pessoa, nom me sei explicar bem, caramba, e nom quero que se me entenda mal... (é que normal ou natural som conceitos tam subjectivos, tam imprecisos...)

X disse...

LQB non se preoocupe, quedou claro o que quixo dicir, para min tampouco está gorda esa muller, non hai máis que mirarlle os hombreiros.

Torreira disse...

A esto chamaselle incentivar coa imaxinación e o erotismo (por certo X,recordos dados a Donosti de voçe)

Moralla disse...

O de entrada en carnes díxeno en sentido positivo. Ai! a xente! por que ten esa tendencia a terxiversar as cousas e ser tan paranoica?