Páxinas

2007/02/04

Deberes pendentes

Hai uns días Kaplan convidábame a indicar tres motivos polos que me exiliaría de España. Este xogo aparentemente sinxelo ao final resulto non ser tan simple, o caso é que velaí van os tres motivos polos que me exiliaría de Galicia que é a onde pertenzo:
1) Porque non aturo esta situación de conflito lingüístico que cada vez me causa máis sufrimento e frustración.
2)Pola pouca querencia do propio dos seus habitantes, actitude que adoita ir unida a un certo papanatismo acomplexado. Xa o di o refraneiro: "A vaca da miña veciña sempre dá máis leite cá miña".
3) Pola falta de responsabilidade, de compromiso, ao final mesmo falta de ilusión que te atopas nas diferentes facetas da vida da xente e que o vai tinguindo todo de gris. Realmente esta terceira razón supoño que sería tamén válida para me exiliar de moitos outros sitios.
(Deberes feitos, non esqueza apuntarme o positivo no caderno de notas.)

5 comentários:

gatina disse...

Gustoume o refrán X, é a versión galega dun proverbio que dí algo así: si o home so aspirase a ser feliz lograríao pero quere ser mais feliz que os demais e íso non o logrará nunca porque pensa que os demais son mais felices do que o son.

moucho branco disse...

uf, so tres?, a min faríanseme poucas... iso si, ao final non me movo, pero non será por razóns.

Bandini disse...

porque sigue pareciéndose demasiado a sí mismo

Anônimo disse...

ok: quito-a do deve, poño-a no haber

Xosé Manuel Carreira disse...

Eu quedaría, sobre todo, co punto nº3: falta de responsabilidade e compromiso.