Páxinas

2011/09/27

Sunshine Award para a Selva 2 de 2

Quero agradecer de novo o premio Sunshine Award que lle foi concedido á Selva polos blogs Revolta da Freixa, Reincidente e A cova do raposo e como corresponde decido darlle o premio desde a Selva aos seguintes blogs ordenados alfabeticamente (quedan excluídos os que me concederon o premio). Polo demais vou premiar aqueles que me aluman aínda que xa outros lles concedesen o premio previamente.

A conta da caperucita nunca bate certo


Anoche soñé que había vuelto a...


Calidonia


Chove en ningures


Dor na retina


Gradicela

Neobestiario


Outras lerias


Pés espidos


Vadeorosa


3 comentários:

peke disse...

Jo, moitas grazas!

fisiologus disse...
Este comentário foi removido pelo autor.
La queue bleue disse...

X, MUITAS GRAÇAS por te lembrares de mim para este prémio. De verdade.
(E mil desculpas que nom o vim antes. O meu googlereader parece um almacém mais que outra cousa, onde se me acumulam posts e posts...)