Páxinas

2008/10/09

E ti cantas palabras escribes?

85 palabras

Speed test

Vía Made in Galiza.

9 comentários:

D.Rambaut disse...

O.O

¡VOSTEDE É UNHA "PRESTIDIXITADORA" EN POTENCIA.

;-))

Daniel




*eu
definitivamente
son
moito
máis
lento
:-((( .
En finssss, serán os meus "didos" "etéreos"

Kaplan disse...

69 eu (pero canto máis o fago menos puntúo)

noa disse...

eu tamén!! (71) ;b

X disse...

Daniel, cuestión de práctica.
Kaplan élle o que ten o 69 :D
Noa, eu agora 85 :P

Carlos Sousa disse...

Hola, xa vira esta prova noutro blog, e mira que burriño sou, quedeime alá polas 37 palabriñas.

85 palabras, vaia animalada, pobre teclado, ten que votar fume.

Peke disse...

Arggggg! Quedei en 45. Que lentiña son.

O Raposo disse...

Pois eu quedei nas 43 e así non se vai a ningún lado.

Mer disse...

conseguín 61 en castelán e xa me parecía moito, jo.er ¿71? Miña nai querida!!!

X disse...

En fins, queridos e queridas, que non dan superado estes meus dediños.
Saúdos a tod@s e aproveito para lle dar a benvida a Mer á Selva.