Páxinas

2007/01/16

Ociosos

Eu, que non estou ociosa coma outros, cubrirei o cuestionario de Kaplan, aínda que tiña que estar facendo outra cousa e ademais agardan por min certas vaqueiras australianas.
1. Cal é a pior cousa que nunca compraches? Esta pregunta é moi difícil, teño varias boas candidatas: a) Unha báscula que mide a masa corporal e varias cousas máis nas que só miro o meu peso. b) Unha axenda electrónica coa que me encaprichei un ano polos reis, que tiña tradutor a varios idiomas, cambio de moeda (aínda estabamos en etapa preeuro), etc. e que só cheguei a usar como calculadora.
2. Cal é o lugar máis caro en que nunca estiveches? Unha fábrica de salgadura convertida en hotel á beira do mar.
3. Cal é a cousa máis perigosa que fixeches? Tentar atopar ás apalpadas o coche coa noite pecha á beira dun cantil.
4. Cal é o maior erro que nunca cometiches? Non ter casado co primeiro home que mo propuxo.
5. Cal é a cousa máis valiosa que perdiches? Unha escrava de ouro co meu nome coa que me agasallaran meus avós pola primeira comuñón.
6. Cal é a máis terrorífica experiéncia que tiveches? Un ataque de ansiedade fai nove anos, crin que morría.
Se algún de vostedes o desexa, pode dar cumpridas respostas a este cuestionario que serán debidamente lidas.

Nenhum comentário: